Městská část Praha 5

Titulní stránka PĚTKA Mapa volnočasových aktivit Praha 5 Česky English
Nacházíte se v archivu webu Praha 5. Na nové webové stránky přejděte kliknutím zde.

Jste zdešipka doprava Zastupitelstvo a rada šipka doprava Interpelace

Interpelace

Zařízení kanceláří

 

 

V Praze dne 3. května 2011

 

Interpelace na starostu MUDr.  Radka Klímu ve věci zařízení kanceláří volených zástupců.

 

 

Vážený pane starosto,

ve volebním programu TOP09  jste hovořili o hospodárnosti, chtěli jste zamezit údajnému  plýtvání na radnici Prahy 5. Přesto jste jako jediná koaliční strana přistoupila k okamžité obměně  zařízení  v kancelářích svých volených zástupců.

Vážený pane starosto, je pravda, že vybavení  a úpravy Vaší kanceláře stálo více než 400.000 Kč,  kanceláře pana zástupce Zeleného téměř 300.000 Kč a kanceláře bývalého místostarosty Krohy (což považuji za téměř jediný jeho čin na radnici než se vzdal své funkce) za téměř 200.000 Kč. Považujete tyto prostředky za efektivně vynaložené? Zamezili jste svými luxusními kancelářemi plýtvání – víc než si myslíme -  jak o tom hovoříte ve volebním programu? Sdělte nám prosím, kolik zatím stály úpravy a vybavení kanceláří uvolněných členů rady?

Děkuji za vaše odpovědi.

 

 

S pozdravem

 

 

Bc. Lukáš Herold

Předseda kontrolního výboru MČ Praha 5

 

Odpověď

Vážený pane Herolde,

k Vaši interpelaci ze dne 3. 5. 2011 uvádím následující:

 

Z důvodu nutnosti  poskytnout  kanceláře pro 12 členů zastupitelstva bylo nutné provést změnu zasedacího pořádku, doplnit mobiliář v těchto kancelářích a vybavit tři zcela prázdné kanceláře na nám. 14. října nábytkem. Vzhledem k tomu, že skladové zásoby byly nedostačující, rozhodli jsme se proto doplnit kanceláře inventářem ze tří Vámi zmiňovaných kanceláří. Tento nábytek pochází z roku 1996 a je stejného typu i odstínu jako byly skladové zásoby, nábytek se v původních odstínech již nedodává.

 

Pro dodání nového inventáře do mé kanceláře a kanceláří radních bylo dodavateli navrženo a dodáno standardní vybavení, které je v rámci daného prostředí a postavení představitelů radnice dostatečně funkční, reprezentativní a za ceny obvyklé v místě plnění. Tito dodavatelé byli řádně vybráni předchozím vedením radnice. Vzhledem ke kvalitě tohoto vybavení předpokládám, že bude dobře sloužit mnoho následujících let.

 

Co se týká stavebních úprav, tak tyto kanceláře nebyly za dvě předchozí volební období malovány, podlahové krytiny byly původní z roku 2001 a již značně opotřebovány. Využili jsme proto prázdné kanceláře k provedení oprav a stavebních úprav, položení nové podlahové krytiny, vymalování a drobným oprav.

 

Rozpis cen mobiliáře a stavebních úprav a oprav:

Lokalita

Dodavatel

Stavební úpravy + materiál

Inventář

Cena celkem

 

 

 

 

 

Štefánikova 13/15 6.patro 613

Topp Oficce spol.s r.o.

87 008,00 Kč

323 066,00 Kč

410 074,00 Kč

 

 

 

 

 

Štefánikova 13/15  4.patro 411

SIT art Praha, s.r.o.

100 796,00 Kč

202 932,00 Kč

303 728,00 Kč 

         

Štefánikova 13/15 4.patro 406

SIT art Praha, s.r.o.

55 080,00 Kč

153 672,00 Kč

208 752,00 Kč 

 

                           S pozdravem

 

                                          MUDr. Radek Klíma

 

 
 
 
 
Datum
šipka doprava šipka doprava
Datum odpovědi
šipka doprava šipka doprava
Číslo ZMČ
šipka doprava šipka doprava
Interpelující
šipka doprava šipka doprava
Interpelovaný
šipka doprava šipka doprava
Věc
šipka doprava šipka doprava
Odpověď
11.09.2018 03.10.2018 26 Mgr. Martina Pokorná Ing. Pavel Richter Retence dešťových vod Studie Na Pláni Ano
11.09.2018   26 Mgr. Martina Pokorná Bc. Martin Slabý Používání herbicidu Roundup Ne
20.07.2018 20.07.2018 25 Mgr. Martina Pokorná JUDr. Tomáš Homola Dopravní napojení budov ČSOB Ano
20.07.2018 25.07.2018 25 Mgr. Martina Pokorná RNDr. Radomír Palovský CSc. Aplikace GDPR Ano
19.06.2018 18.07.2018 25 Mgr. Martina Pokorná Bc. Martin Slabý Herbicid Roundup Ano
17.04.2018 15.05.2018 24 Mgr. Jan Smetana Ing. Pavel Richter PRAHA TV s.r.o. Ano
17.04.2018 10.05.2018 24 Mgr. Martina Pokorná Ing. Pavel Richter vedoucí odboru OÚR Ano
17.04.2018 10.05.2018 24 Mgr. Martina Pokorná Ing. Pavel Richter metropolitní plán Ano
27.03.2018   23 Mgr. Jan Smetana Ing. Pavel Richter podoba radničního magazínu Ne
27.03.2018   23 Mgr. Jan Smetana Ing. Pavel Richter poradci radních Ne
20.02.2018 20.03.2018 23 Mgr. Martina Pokorná Ing. Pavel Richter Krajinářská studie k Vidouli Ano
20.02.2018 20.03.2018 23 Mgr. Martina Pokorná Ing. Pavel Richter Metropolitní plán Ano
20.12.2017 15.01.2018 22 Mgr. Martina Pokorná Bc. Martin Damašek M.A. dvoukolové hodnocení záměrů promájmů Ano
19.12.2017 15.01.2018 22 Mgr. Lukáš Budín Bc. Martin Damašek M.A. NP Stroupežnického 10 Ano
19.12.2017 21.02.2018 22 Petr Hnyk Bc. Lukáš Herold letohrádek Portheimka Ano
19.12.2017 04.01.2018 22 Pavel Chramosta Ing. Pavel Richter Vstřícnost MČ P5 vůči občanům Ano
14.11.2017 12.12.2017 21 Mgr. Martina Pokorná Bc. Martin Damašek M.A. Zrušení záměru pronájmu nebytového objektu navazujícího na nemovitost Stroupežnického 493/10, P5 bývalá Kavárna, co hledá jméno Ano
14.11.2017   21 Mgr. Martina Pokorná Ing. Pavel Richter Odkoupení železniční staniční budovy v Hlubočepech Ne
14.11.2017 13.12.2017 21 Mgr. Lukáš Budín Ing. Pavel Richter Změna funkčního využití ÚPn SU hl.m. Praha (k.ú. Smíchov, 4014, 4014/2, 4015) – lokalita Klamovka východ Ano
14.11.2017 12.12.2017 21 Mgr. Lukáš Budín Bc. Martin Damašek M.A. Zrušení záměru pronájmu NP Stroupežnického 493/10, Praha 5 Ano
<< < Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Další > >> 1 - 20 z 534